ALBO TO JA
Szczegóły
Mocne strony
Większy ruch na stronie
Nasze działania sprawiły, że ta strona jest znacznie częściej odwiedzana przez internautów niż przedtem. Witryna jest nasycona wybranymi słowami kluczowymi, które przyciągają więcej klientów zainteresowanych ofertą firmy.
Wysokie pozycje w Google
Tę witrynę odnajdziesz na pierwszych stronach z wynikami wyszukiwania w Google dla wielu fraz kluczowych. Równie łatwo może tego dokonać wielu potencjalnych klientów firmy. Co to oznacza? Większe szanse na sprzedaż online!
Zoptymalizowana technicznie
Ta strona spełnia rygorystyczne normy jakościowe Google. Wszystkie elementy na stronie budują zaufanie witryny w oczach Google i wspomagają pozycjonowanie. Dzięki temu stronę można znacznie łatwiej odnaleźć na wysokich pozycjach w Google.
O realizacji
LNE (Les Nouvelles Esthetiques) to wydawca czasopisma kosmetycznego dla profesjonalistów z branży health&beauty oraz organizator kultowego już Międzynarodowego Kongresu i Targów LNE.
Dla tak dużej firmy jak LNE obecność w Google jest jeszcze ważniejsza niż dla mniejszych firm. Kilka pozycji różnicy w wynikach wyszukiwania dla paru wartościowych fraz to nieraz być albo nie być w tak konkurencyjnej branży.
LNE pozycjonujemy już od ponad 2 lat. W tym czasie sprawiliśmy, że wszystkie 12 wybranych fraz znalazło się w top 10 Google. Dodamy, że aż 5 z nich zajmuje w chwili pisania tego opisu pierwsze pozycje w wyszukiwarce.
Co ważniejsze, za tymi dobrymi pozycjami idzie też ruch organiczny. Obserwujemy jego stały wzrost nawet pomimo dużej sezonowości oferty LNE.
W międzyczasie klient zdecydował się na całkowitą przebudowę witryny oraz wdrożenie protokołu SSL na swojej witrynie. Udało się nam jednak sprawić, że witryna nie tylko na tym nie ucierpiała, ale wręcz zyskała.
Sami zobaczcie na załączonym wykresie. A my wracamy do pozycjonowania LNE :)