Pozycjonowanie stron internetowych to szereg działań i zmian w witrynie i poza nią. Robimy wszystko, by strona była wartościowa i dostępna dla użytkowników, bo takie wyszukiwarka Google nagradza miejscami na pierwszej stronie wyników wyszukiwania!
Istnieje kilka obszarów działań, które prowadzimy w ramach procesu pozycjonowania:
Audyt SEO
To podstawa całej strategii. Dokładnie analizujemy Twoją stronę (i nie tylko!), by zaproponować jak najlepszy plan na sukces w Internecie. Sprawdzamy m.in.:
- Ogólny stan techniczny Twojej witryny: wykorzystywane technologie, wdrożone rozwiązana z zakresu optymalizacji technicznej, strukturę serwisu itd. Wszystko po to, by mieć pewność, że wyszukiwarka i użytkownicy będą mogli znaleźć Twoją witrynę i korzystać z niej bez przeszkód.
- Treści na stronie: Oceniamy jakość i użyteczność tekstu. To on w większości przypadków stanowi klucz do sukcesu. Dobrze napisane treści, które spełniają oczekiwania użytkowników i wymagania wyszukiwarki to pierwszy krok do lepszych pozycji i większych zysków!
- Słowa kluczowe, czyli hasła, na które strona pojawia się w wynikach wyszukiwania Google: Analizujemy te, na które strona już jest widoczna i szukamy innych, które ściągną nowych użytkowników zainteresowanych usługą lub produktem.
- Konkurencję: Dużo zależy od naszych "internetowych przeciwników". Na początku sprawdzamy, z kim się mierzymy (i czy warto stawać do wyścigu). Znajdujemy również podpowiedzi w postaci dobrych praktyk, które stosują konkurenci – odkrywamy, na czym budują swoją przewagę i gdzie mogą kryć się ich słabe punkty.
Audyt powtarzamy również później po ustaleniu planu działania. Pomaga nam stwierdzić stan prac, czy przyczynę nagłych zmian pozycji strony np. po aktualizacji w wyszukiwarce Google lub zmianach na witrynie.
Wartościowe treści
Użytkownicy w Internecie szukają odpowiedzi. Dobry i wartościowy tekst jest widoczny w wyszukiwarce, zaspokaja potrzeby i oczekiwania użytkownika. Najważniejsze jest jednak to, by tekst zachęcał do zakupu lub skorzystania z usług Twojej firmy.
Dbamy o to wszystko, przygotowując nowe treści na Twoją stronę — sprawiamy, że są widoczne w wyszukiwarce, a przy okazji czytelne, proste w odbiorze i skłaniające do kliknięcia "Dodaj do koszyka" lub "Zadzwoń".
Optymalizacja techniczna
Świetne treści nie wystarczą! Cóż z tego, że na Twojej stronie czeka fantastyczna oferta, gdy ani robot wyszukiwarki, ani użytkownik nie mogą się do niej dostać?
Dlatego pracujemy również nad stanem technicznym Twojej strony. Dzięki temu pomagamy robotom wyszukiwarki przemieszczać się po witrynie tak, by nie ominęły żadnej ważnej strony i podpowiadamy, które z nich powinny znaleźć się w wynikach wyszukiwania.
Analityka i Monitoring
Pozycjonowanie stron to proces, dlatego stale monitorujemy wyniki i analizujemy rezultaty naszych działań. Z radością informujemy Cię o sukcesach (choć ich efekt możesz też odczuć, trzymając w ręce dzwoniący telefon lub wyniki sprzedaży), szukamy przyczyn porażek i inspiracji na kolejne działania.
Śledzimy ustalone parametry i frazy, badamy na bieżąco stan indeksacji w narzędziach Google. Wszystko po to, by mieć pewność, że idziemy w obranym kierunku i nic nie stoi nam na przeszkodzie.
Raporty z naszych działań wysyłamy co miesiąc na Twój adres e-mail. Choć jeśli chcesz mieć wgląd do naszych działań częściej/rzadziej lub w innej formie, to żaden problem!