Strony docelowe poświęcone są konkretnym produktom lub usługom firmy, a wszystkie elementy na takiej stronie przekonują klientów do skorzystania z oferty firmy.
ALBO TO JA
Landing Page (znany też jako "strona docelowa" czy "strona lądowania") to strona, która w całości skupia się na tym, co najważniejsze dla Twojej firmy: na pozyskiwaniu klientów. Skuteczny Landing Page to maksimum sprzedażowej perswazji zawartej w minimalnej ilości tekstu i przestrzeni. Nie ma tutaj miejsca na żadne "rozpraszacze uwagi", wszystko dąży do realizacji jednego celu: maksymalizacji zdobywanych zapytań ofertowych.
Landing Page świetnie sprawdzi się w promocji konkretnego produktu, usługi lub wydarzenia.
Strony docelowe poświęcone są konkretnym produktom lub usługom firmy, a wszystkie elementy na takiej stronie przekonują klientów do skorzystania z oferty firmy.
Prostota strony lądowania oznacza również, że jej przygotowanie nie zajmie nam wiele czasu. Idealne rozwiązanie dla niecierpliwych.
Landing Page to prosta witryna www, której cała zawartość mieści się na jednej stronie. Dzięki temu cena strony docelowej będzie znacznie niższa od ceny standardowej strony internetowej.
Integracja z Google Analytics pozwoli Ci na bieżące monitorowanie skuteczności Landing Page – od liczby konwersji, przez liczbę internautów na stronie, aż po czas, jaki na niej spędzają.
Stworzenie drugiej wersji Landing Page pozwoli na sprawdzenie, która z nich lepiej spełnia swoje zadanie oraz na które rozwiązanie warto postawić. Dzięki temu wraz z postępem kampanii, jej skuteczność będzie rosnąć.
Szukasz kompleksowego rozwiązania? Chcesz, byśmy również pomogli Ci wypromować Twoją nową stronę? Jeśli tak, to specjalnie dla Ciebie oferujemy:
Wszystko, co znajdzie się na Landing Page, ma prowadzić do realizacji określonego celu. Nie ma tutaj miejsca na elementy zbędne lub takie, które odwrócą uwagę klienta od celu. Dzięki temu znacznie zwiększymy szanse na konwersje.
Strona docelowa praktycznie w każdym miejscu przedstawia korzyści dla klientów, które osiągną, jeśli zdecydują się skorzystać z oferty Twojej firmy.
Podanie numeru telefonu w kluczowych miejscach na stronie ułatwi internautom skorzystanie z Twojej oferty. To również szansa na przekonanie osób niezdecydowanych, którym do decyzji o zakupie zabrakło być może jednej informacji.
Kolejny element wspomagający realizację celu. Dobrze przygotowany formularz umożliwia internautom zostawienie swoich danych kontaktowych, z którymi Twój dział sprzedaży z pewnością będzie wiedział co zrobić.
Wygląd to nie wszystko, ale dla Landing Page jest kluczowy. Podjęcie decyzji o zakupie może być bardzo długie, ale sama decyzja o tym, czy w ogóle pozostać na stronie to kwestia pierwszego wrażenia.
Dzięki temu ułatwisz użytkownikom smartfonów i tabletów przeglądanie swojej strony, za co być może odwdzięczą się, stając się Twoimi klientami.