Nie bez powodu stronę firmową nazywa się wirtualną wizytówką. Zadbamy o to, by to Twoja wyróżniała się wśród konkurencji.
ALBO TO JA
Strony wizytówki to proste witryny składające się ze strony głównej i kilku zakładek. Na stronie firmowej nie może zabraknąć zakładek “Oferta” i “Kontakt”. Najczęściej towarzyszą im “Galeria/Realizacje”, “Referencje”, “O firmie” i “Blog”.
Strona tego typu pozwala szybko i skutecznie zaistnieć firmie w Internecie. Sprawia, że użytkownik przeglądający witrynę, staje się klientem.
Stronę wizytówkę polecamy mniejszym firmom posiadającym nieskomplikowaną ofertę.
Nie bez powodu stronę firmową nazywa się wirtualną wizytówką. Zadbamy o to, by to Twoja wyróżniała się wśród konkurencji.
Taka strona wygląda i działa równie dobrze na wszystkich urządzeniach - mobilnych i stacjonarnych. I u wszystkich Twoich klientów.
Twoja strona będzie wolna od błędów. Gwarancję i zielone światło dostajesz od naszych programistów i narzędzia walidującego.
Dzięki systemowi CMS będziesz mógł samodzielnie zarządzać zawartością swojej witryny. Łatwo, szybko i bez pomocy z zewnątrz.
Chcesz wyświetlić się jak najwyżej w wynikach wyszukiwania Google? Optymalizacja pod pozycjonowanie to ku temu pierwszy krok.
Dzięki logicznej strukturze strony i jasnej nawigacji Twoi klienci już po kilku kliknięciach dotrą wszędzie tam, gdzie zapragną!
Szukasz kompleksowego rozwiązania? Chcesz, byśmy również pomogli Ci wypromować Twoją nową stronę? Jeśli tak, to specjalnie dla Ciebie oferujemy:
Zależy Ci na maksymalnym obniżeniu kosztów przy zachowaniu wysokiej jakości wykonania? W takiej sytuacji najlepszym wyborem będzie wirtualna wizytówka. Liczbę podstron i funkcjonalności ograniczymy do najważniejszych dla Twojego biznesu.
Kolejną zaletą mniejszych projektów jest krótszy czas ich trwania. Potrzebujesz profesjonalnej strony dla firmy "na wczoraj"? Wybierz stronę wizytówkę - szybciej się nie da. Nic nie stoi na przeszkodzie, byśmy w przyszłości taką stronę rozbudowali.
Internetowa wizytówka skupia się na przedstawieniu kluczowych elementów oferty. Niewielka liczba podstron, sensowna struktura witryny i proste menu - dzięki nim Twoi klienci będą w stanie szybko i bez błądzenia odnaleźć informacje, które ich interesują. A następnie - dane kontaktowe do firmy.
Im mniejsza witryna internetowa, tym mniej czasu potrzeba na załadowanie się jej zawartości. Im mniej czasu musi czekać Twój potencjalny klient, tym większa szansa na to, że pojawi się na Twojej stronie. Zwłaszcza na urządzeniach mobilnych.
Nie masz wiele czasu na zajmowanie się stroną swojej firmy lub nie masz go wcale? Proste strony www nie wymagają z reguły wiele wysiłku ze strony swojego właściciela.
Jak długo Twoja oferta pozostaje niezmienna, tak długo nie musisz nic zmieniać na stronie. A ona świetnie będzie działać sama.