Wyżej wymieniliśmy już sporo zalet, ale najlepiej o efektach i przydatności konsultacji świadczą opinie naszych Klientów:
Chcesz rozwijać swoją firmę i szukasz sposobu na dotarcie do nowych klientów w Internecie, ale nie wiesz, która z opcji będzie najlepsza dla Twojego biznesu? Nie trać czasu na szukanie informacji na blogach i forach - skorzystaj z konsultacji ze specjalistami i wybierz rozwiązanie dopasowane do Twoich potrzeb i możliwości.
Odpowiedzi na konkretne potrzeby
- Zastanawiasz się jak efektywnie wykorzystać budżet na marketing?
- Przygotowujesz się do zmiany strony internetowej i nie wiesz, od czego zacząć?
- Pozycjonujesz samodzielnie swoją witrynę firmową i zastanawiasz się, co jeszcze możesz zrobić?
Na te i wiele innych pytań związanych z marketingiem online i widocznością biznesu w Internecie dajemy odpowiedź w czasie konsultacji.
Odpowiedzi na konkretne potrzeby:
- nie odsyłamy gotowych rozwiązań - szukamy takich, które są przydatne dla Ciebie
- staramy się wyjaśnić przedstawiane zagadnienia w sposób prosty i zrozumiały dla osób, które nie mają wiedzy z zakresu marketingu i programowania
- rozwiązań szukają specjaliści z danej dziedziny lub cały zespół, dzięki temu otrzymujesz pełny obraz sytuacji i wachlarz opcji do wyboru
- masz możliwość zadawania dodatkowych pytań w czasie spotkania
W czym możemy Ci pomóc?
Nasi specjaliści pomogą znaleźć Ci rozwiązania i odpowiedzi na pytania z zakresu:
promocji biznesu w internecie
pozycjonowania
reklam Google Ads
tworzenia stron internetowych
rozwoju i promocji startupów online
Jak to działa?

Ile kosztują konsultacje?
W zależności od liczby zaangażowanych w proces specjalistów cena godziny konsultacji zaczyna się od 270 zł netto. Koszt każdej dodatkowej godziny pracy jednego specjalisty to 200 zł netto.
Co otrzymujesz?
- analizę sytuacji lub wyjaśnienie zagadnienia przygotowane przez specjalistę
- spotkanie online, podczas którego możesz zadać dodatkowe pytania i wyjaśnić wątpliwości
- podsumowanie wysłane mailem po spotkaniu
Dlaczego warto skorzystać z konsultacji?
Na plus na pewno trzeba zaliczyć:
- Wasze kompetencje - widać było podczas rozmowy, że macie wiedzę na temat marketingu i stoi za Wami już pewne doświadczenie.
- Powiedzieliście uczciwie, że temat mojej gry może być trudny do sprzedaży i wiąże się z dość dużym ryzykiem. Co się potwierdziło.
Krzysztof, Crypto Card Game