Jak możemy Ci pomóc

Długotrwałe wsparcie

Kompleksowe wsparcie techniczne dla firmy. Na czas trwania umowy zastępujemy firmowego informatyka. Różnica? Generujemy znacznie niższe miesięczne koszty wynagrodzenia.

Pomoc doraźna

Szybko i skutecznie rozwiązujemy problemy informatyczne lub techniczne. W zależności od rodzaju problemu zajmujemy się nim zdalnie lub na miejscu. Potrzebujesz jak najszybszej pomocy? To opcja dla Ciebie.

Potrzebujesz fachowej obsługi informatycznej?

Zakres naszych usług

  • obsługa techniczna pod kątem sprzętu (komputery, drukarki i inne urządzenia peryferyjne, serwery);
  • wsparcie techniczne pod kątem aplikacji i oprogramowania (systemy operacyjne, pakiety biurowe MS Office, Libre Office);
  • administracja i zarządzanie serwerami;
  • tworzenie serwerów, serwerów plików;
  • projektowanie i wdrażanie rozwiązań sieciowych;
  • rozwiązywanie problemów poprzez połączenia zdalne;
  • szkolenia dla pracowników w zakresie obsługi sprzętu, oprogramowania oraz rozwiązań indywidualnych i ich wdrożenia;
  • kontrola dostępu;
  • monitoring IP - CCTV;
  • tworzenie i administracja sieci LAN;
  • tworzenie i administracja sieci WiFi;
  • tworzenie sieci strukturalnych;
  • udostępnianie zasobów pomiędzy oddziałami.

6 korzyści ze współpracy z nami:

Bezpłatna konsultacja

Zbadamy Twoje zapotrzebowanie na wsparcie informatyczne. A następnie - zaproponujemy Ci ofertę dopasowaną do Twoich potrzeb.

Szybkość działania

Bezzwłocznie reagujemy na każde zgłoszenie. Nasi zdolni informatycy staną na głowie, by Twój problem rozwiązać jak najszybciej!

Dostępność

Jesteśmy stale dostępni pod telefonem, mailem, czatem na stronie www i na Facebooku... Skontaktuj się z nami, a my Ci pomożemy.

Indywidualny informatyk

Otrzymasz do swojej dyspozycji jednego z naszych informatyków. W razie jakichkolwiek problemów on pomoże Ci je rozwiązać.

Elastyczność

Każdy klient jest inny. Dlatego proponujemy Ci dwie opcje: wsparcie doraźne i długotrwałą opiekę informatyczną. Co wybierasz?

Kompleksowe doradztwo

Outsourcing IT obejmuje wsparcie techniczne ze sprzętem, oprogramowaniem oraz szkolenia dla pracowników. Dla Ciebie zajmiemy się wszystkim.

3 etapy współpracy z nami

1

Konsultacje

Powiedz nam, jakiego wsparcia potrzebujesz. My doradzimy coś od siebie i wspólnie ustalimy optymalne dla Ciebie rozwiązanie!
2

Wycena

Po określeniu zakresu wsparcia IT wyliczamy cenę za nasze usługi. Gdy ją zaakceptujesz, podpiszemy umowę.
3

Działanie

Na tym etapie zasady współpracy są proste. Potrzebujesz naszej pomocy? Kontaktujesz się z nami, a my rozwiązujemy Twój problem.
Outsourcing - Etapy współpracy
Skorzystaj z rzetelnego wsparcia informatycznego!

6 zalet outsourcingu

1. Skupienie się na kluczowym obszarze działalności firmy

Przejmiemy na siebie obowiązki, które nie przynoszą Ci zysku, ale muszą być wykonane. Korzyść? W 100% poświęcasz się temu, na czym zarabiasz.

2. Obniżenie kosztów

Nasze wynagrodzenie jest zależne od zakresu naszej współpracy. Zamiast zatrudniać informatyka na pełen etat wynajmij go dokładnie wtedy, gdy go potrzebujesz. Dzięki temu ograniczysz firmowe wydatki na usługi informatyczne do niezbędnego minimum.

3. Oszczędność czasu

Czy są takie obowiązki w firmie, które muszą wykonywać Twoi kluczowi pracownicy lub nawet Ty sam? Zastanów się: ile czasu i nerwów na to tracisz? Jak wiele mógłbyś w tym czasie z(a)robić! Naszym zdaniem lepiej te obowiązki oddelegować na innych. A Twoim?

4. Korzystanie z wiedzy eksperckiej

Rekrutacja, szkolenia, motywacja, podnoszenie kwalifikacji przestają być Twoim zmartwieniem. Płacisz za usługę, my zaś ją realizujemy. To takie proste.

5. Mniejsze ryzyko

Etatowy informatyk to rozwiązanie niepozbawione wad. Może być dla niego za mało lub - wręcz przeciwnie - za dużo pracy. Może nagle zachorować lub uciec do konkurencji. Zbędny etat, a same problemy. Wybierz outsourcing. Powtórzymy: płacisz za usługę, a my ją realizujemy.

6. Pełna elastyczność

Sam decydujesz o formie, zakresie i czasie trwania współpracy z nami. Służymy Ci naszą pomocą dokładnie wtedy, gdy tego potrzebujesz. A jeśli Twoje potrzeby na usługi IT zmniejszą lub zwiększą się - dostosujemy się.

FAQ

Ile kosztuje u Was outsourcing IT?

To zależy od Twojego zapotrzebowania na nasze usługi. Im większy zakres naszej współpracy lub im bardziej wymagające jednorazowe wsparcie, tym wyższa będzie cena za nasze usługi. Ceny zaczynają się od 250 zł netto/mc dla podstawowego zakresu współpracy.

Jak wygląda rozliczenie za Wasze usługi?

Rozliczenie ma formę ryczałtu - comiesięczna płatność dokonywana pod koniec każdego miesiąca w przypadku umowy na czas nieokreślony lub płatność po zrealizowaniu jednorazowej usługi.

W zależności od naszych ustaleń płacisz za określone usługi lub za czas pracy serwisanta.

Jak szybko reagujecie na zgłoszenia?

To zależy od naszych ustaleń, pilności problemu oraz od tego, czy można go rozwiązać zdalnie. Jeśli jest to możliwe, to pomoc oferujemy najczęściej od ręki. A co z problemami rozwiązywanymi u klienta? W przypadkach pilnych reagujemy praktycznie natychmiast. Jeśli uznasz, że sprawa może poczekać, umówimy się na wizytę w przeciągu kilku dni.

W jakich dniach i godzinach pracują Wasi informatycy?

Nasi informatycy pracują w dni robocze od godziny 8 do 18.

Skorzystaj z pomocy specjalistów IT!
×

Zostaw numer, omówimy Twój projekt