Kompleksowe wsparcie techniczne dla firmy. Na czas trwania umowy zastępujemy firmowego informatyka. Różnica? Generujemy znacznie niższe miesięczne koszty wynagrodzenia.
Jak możemy Ci pomóc
Długotrwałe wsparcie
Pomoc doraźna
Szybko i skutecznie rozwiązujemy problemy informatyczne lub techniczne. W zależności od rodzaju problemu zajmujemy się nim zdalnie lub na miejscu. Potrzebujesz jak najszybszej pomocy? To opcja dla Ciebie.
Zakres naszych usług
- obsługa techniczna pod kątem sprzętu (komputery, drukarki i inne urządzenia peryferyjne, serwery);
- wsparcie techniczne pod kątem aplikacji i oprogramowania (systemy operacyjne, pakiety biurowe MS Office, Libre Office);
- administracja i zarządzanie serwerami;
- tworzenie serwerów, serwerów plików;
- projektowanie i wdrażanie rozwiązań sieciowych;
- rozwiązywanie problemów poprzez połączenia zdalne;
- szkolenia dla pracowników w zakresie obsługi sprzętu, oprogramowania oraz rozwiązań indywidualnych i ich wdrożenia;
- kontrola dostępu;
- monitoring IP - CCTV;
- tworzenie i administracja sieci LAN;
- tworzenie i administracja sieci WiFi;
- tworzenie sieci strukturalnych;
- udostępnianie zasobów pomiędzy oddziałami.
6 korzyści ze współpracy z nami:
Bezpłatna konsultacja
Szybkość działania
Dostępność
Indywidualny informatyk
Elastyczność
Kompleksowe doradztwo
3 etapy współpracy z nami
Konsultacje
Wycena
Działanie
6 zalet outsourcingu
1. Skupienie się na kluczowym obszarze działalności firmy
Przejmiemy na siebie obowiązki, które nie przynoszą Ci zysku, ale muszą być wykonane. Korzyść? W 100% poświęcasz się temu, na czym zarabiasz.
2. Obniżenie kosztów
Nasze wynagrodzenie jest zależne od zakresu naszej współpracy. Zamiast zatrudniać informatyka na pełen etat wynajmij go dokładnie wtedy, gdy go potrzebujesz. Dzięki temu ograniczysz firmowe wydatki na usługi informatyczne do niezbędnego minimum.
3. Oszczędność czasu
Czy są takie obowiązki w firmie, które muszą wykonywać Twoi kluczowi pracownicy lub nawet Ty sam? Zastanów się: ile czasu i nerwów na to tracisz? Jak wiele mógłbyś w tym czasie z(a)robić! Naszym zdaniem lepiej te obowiązki oddelegować na innych. A Twoim?
4. Korzystanie z wiedzy eksperckiej
Rekrutacja, szkolenia, motywacja, podnoszenie kwalifikacji przestają być Twoim zmartwieniem. Płacisz za usługę, my zaś ją realizujemy. To takie proste.
5. Mniejsze ryzyko
Etatowy informatyk to rozwiązanie niepozbawione wad. Może być dla niego za mało lub - wręcz przeciwnie - za dużo pracy. Może nagle zachorować lub uciec do konkurencji. Zbędny etat, a same problemy. Wybierz outsourcing. Powtórzymy: płacisz za usługę, a my ją realizujemy.
6. Pełna elastyczność
Sam decydujesz o formie, zakresie i czasie trwania współpracy z nami. Służymy Ci naszą pomocą dokładnie wtedy, gdy tego potrzebujesz. A jeśli Twoje potrzeby na usługi IT zmniejszą lub zwiększą się - dostosujemy się.