Sprawdź, jak ogarnąć pozycjonowanie w mapach Google | Famatech
pozycjonowanie w mapach google, wizytówka firmy

Od lat mapy Google są jednym z najpopularniejszych narzędzi, które pomaga nam odnaleźć się w świecie. Ale czy wiesz, że mapy Google mogą pomóc również Twojej firmie w osiągnięciu sukcesu online? Pozycjonowanie w Google Maps to nie tylko sposób na zwiększenie widoczności Twojego biznesu, ale także sprawdzona metoda na przyciągnięcie większej liczby klientów. Z tego artykułu dowiesz się, jak skutecznie wykorzystać tę platformę do promocji swojej firmy. Zapraszamy do lektury!


Spis treści

  1. Co oznacza pozycjonowanie w Google?
  2. Pozycjonowanie w Google Maps – co to takiego?
  3. Czym jest profil firmy w Google?
  4. Jak pozycjonować firmę w Google Maps?
  5. Czy warto mieć firmową wizytówkę w Google? Jakie są jej zalety?
  6. Podsumowanie

Co oznacza pozycjonowanie w Google?

Najlepiej będzie zacząć od wyjaśnienia podstawowych kwestii, czyli w tym przypadku pojęcia pozycjonowania stron internetowych. Mówiąc w dużym uproszczeniu, jest to proces dostosowywania witryny do wytycznych wyszukiwarki i wymagań użytkowników.

Czyli w zasadzie chodzi o to, że poprawiamy pewne elementy na stronie internetowej w taki sposób, aby „podobała się” wyszukiwarce. Jeśli nasza strona będzie dostosowana do wyszukiwarki, wtedy Google będzie wyświetlało ją wyżej w wynikach wyszukiwania. A tym sposobem więcej osób może ją zobaczyć i odwiedzić.

Chcesz dowiedzieć się więcej? Sprawdź, na czym polega pozycjonowanie organiczne.

Na pewno wiesz po sobie, że szukając czegoś w sieci, skupiasz się jedynie pierwszych organicznych wynikach (czyli bezpłatnych). One znajdują się na pierwszej stronie wyników wyszukiwania. Jest to potwierdzone różnymi badaniami dotyczącymi zachowań internautów. Według tych danych mniej niż 0,5% szukających decyduje się przejść na drugą stronę wyników wyszukiwania Google. To chyba wystarczająco jasno pokazuje, jak ważną rolę odgrywa dzisiaj pozycjonowanie.


pozycjonowanie w mapach google, wizualizacja, lokalne seo, pinezki, mapa, lupa

Pozycjonowanie w Google Maps – co to takiego?

Zakładamy, że możesz nie wiedzieć, czym jest takie pozycjonowanie. Dlatego też zaczniemy od wyjaśnienia tego pojęcia. Pozycjonowanie w mapach Google to proces optymalizacji wizytówek lokalnych firm. Jego celem jest uzyskanie większej widoczności w Google Maps, choć nie tylko tam.

Jak to działa? Użytkownicy szukają usług lub produktów w określonej lokalizacji – powiedzmy, że interesują ich gabinety stomatologiczne we Wrocławiu. Wpisują więc w wyszukiwarkę słowa kluczowe, które do tego pasują, np. „dentysta Wrocław”. I teraz pojawiają się wyniki, czyli pierwsze 3 wizytówki, które odpowiadają na to zapytanie. Będą wśród nich takie firmy, które są dobrze zoptymalizowane, czyli inaczej dopracowane pod kątem SEO.

Mówiąc prościej: im lepiej zoptymalizowana wizytówka firmy, tym większe prawdopodobieństwo, że pojawi się wyżej na liście wyników. Czyli po prostu jako jedna z pierwszych, które widać bez konieczności rozwijania listy. Chodzi o to, że w dzisiejszych czasach ludzie nie mają czasu na to, aby klikać dodatkowe rzeczy, dlatego najczęściej nie rozwijają takich list.

W tym momencie pewnie zastanawiasz się, jak to osiągnąć? W jaki sposób można zoptymalizować profil firmy w Google? Postaramy się to wyjaśnić w dalszej części tego wpisu, więc czytaj uważnie.


pozycjonowanie w mapach google, screenshot
Przykładowa wizytówka firmy w Google

Czym jest profil firmy w Google?

Zależy nam, abyś wiedział, o czym piszemy. Dlatego musimy wyjaśnić, czym jest wspomniany profil firmy w Google. Dodamy tylko, że niektórzy nazywają go wizytówką firmy lub wizytówką w Google.

Najprościej mówiąc, jest to po prostu usługa, która umożliwia firmom utworzenie swojej wirtualnej wizytówki w wynikach wyszukiwania. Przedsiębiorstwa mogą udostępniać tam informacje o swojej działalności. Do podstawowych danych należą: nazwa firmy, adres, numer telefonu, adres strony internetowej czy godziny otwarcia.

Często mówi się o niej jako o wizytówce w Google Maps. Musisz jednak wiedzieć, że jest to spore uproszczenie. W rzeczywistości taka wizytówka pojawia się w sumie w kilku miejscach. Są to:

  • wyniki wyszukiwania,
  • mapy Google,
  • aplikacja Google Maps,
  • zakładka „mapy”.

Profil firmy właścicielom umożliwia zarówno dodawanie, jak i edytowanie (aktualizowanie) podstawowych danych przedsiębiorstwa. Klientom z kolei umożliwia ono znalezienie potrzebnych informacji oraz poznawanie opinii innych użytkowników na temat danej firmy. Warto dodać, że ta usługa jest całkowicie darmowa.

Właściciele mogą dodawać tam różne materiały, np. zdjęcia, filmy, linki do strony internetowej czy mediów społecznościowych firmy. Klienci mogą natomiast dodawać swoje oceny, recenzje czy zdjęcia (np. produktów firmy). W ten sposób profil firmy w Google pomaga przedsiębiorstwom budować swoją obecność online i przyciągać nowych klientów.


wizytówka firmy w google, screenshot
Wizytówka firmy w Google – przykład

Jak pozycjonować firmę w Google Maps?

Jeśli chcesz pozycjonować swoją firmę w Mapach Google, to znaczy, że zależy Ci na tym, aby Twoja firma wyświetlała się jak najwyżej. Chcąc to osiągnąć, musisz podjąć odpowiednie działania. Na początek trzeba będzie utworzyć Profil firmy w Google. Ta nazwa nic Ci nie mówi? Może się tak zdarzyć, bo dawniej nazywało się to Google Moja Firma. Wiele osób kojarzy to właśnie w ten sposób.

Skoro masz już utworzoną wizytówkę, teraz czas ją odpowiednio zoptymalizować. Innymi słowy, nadszedł czas, aby o nią zadbać. Naszym celem jest to, aby wizytówka wyświetlała się jak najwyżej.

Przechodzimy więc do konkretnych wskazówek, których wdrożenie sprawi, że firma stanie się bardziej widoczna dla Twoich potencjalnych (i obecnych) klientów. Istotne jest też to, aby taka wizytówka wyglądała dobrze również z perspektywy wyszukiwarki Google.


Uzupełnij podstawowe informacje o firmie

Dodaj nazwę firmy, a następnie kategorie działalności. Tutaj warto dodać, że najważniejsza jest kategoria główna, czyli to, czym w głównej mierze się zajmujesz. Z doświadczenia wiemy, że nie w każdym przypadku jest to takie oczywiste. Jeśli więc nie jesteś pewien, co wybrać, sprawdź, jaką kategorię wybrali Twoi konkurenci.

Zerknij sobie na kilka pierwszych wyników firm z Twojej branży, sprawdzając, która kategoria występuje w wynikach znajdujących się najwyżej. Dzięki tej metodzie łatwo i szybko zorientujesz się, co będzie najlepszym wyborem w przypadku Twojej firmy.

W kategoriach dodatkowych możesz wybrać kilka pozycji. Musisz jedynie pamiętać, aby każda z nich miała związek z Twoją działalnością lub branżą. Mogą one dotyczyć zarówno Twoich usług, jak i produktów, które oferujesz. Jest to jedna z najważniejszych kwestii, dlatego nie możesz wybierać kategorii na chybił trafił.

Idąc dalej, mamy opis firmy. Zadbaj o to, aby w opisie zawrzeć słowa kluczowe, które są związane z firmą. Możesz też dodać miasto, w którym działasz. Tutaj możesz trochę poszaleć, bo limit wynosi 750 znaków. Tutaj warto pamiętać, aby najważniejsze rzeczy opisać na samym początku. Chodzi o to, że pierwsze 250 znaków jest widoczne w wyszukiwarce automatycznie, bez potrzeby rozwijania.

Pamiętaj też, że w tym przypadku wiele zależy od Ciebie. Jeśli chcesz ułatwić klientom znalezienie Twojej firmy, wtedy warto wykorzystać to miejsce maksymalnie. Zawarcie większej ilości informacji może znacząco ułatwić sprawę przyszłym klientom.


opinie i recenzje w formie gwiazdek, pozycjonowanie wizytówki firmy

Opinie klientów

Opinie klientów w profilu firmy mają bardzo duże znaczenie, dlatego powinieneś dążyć do zdobycia jak największej ich liczby. Dlaczego opinie są takie ważne? Przede wszystkim są one widoczne obok wizytówki firmy we wszystkich miejscach jej występowania. Opinie informują innych użytkowników o jakości usług czy produktów danej firmy. Pozytywne recenzje i wysokie oceny mogą przyciągnąć nowych klientów i jednocześnie budować zaufanie do firmy. W znacznym stopniu wpływają też na decyzje zakupowe potencjalnych klientów.

Jednak działa to w dwie strony – negatywne opinie mogą wpłynąć na reputację i odstraszyć potencjalnych klientów. Dlatego ważne jest, aby firma regularnie monitorowała opinie klientów i reagowała na nie w profesjonalny sposób. Zarządzanie opiniami klientów może pomóc w budowaniu pozytywnego wizerunku firmy i zwiększeniu zaufania klientów. To sprawia, że firmy mogą się skutecznie dostosowywać się do oczekiwań rynku, budując jednocześnie trwałe relacje z klientami.

Dodamy jeszcze, że w profilu firmy wyświetlana jest średnia ze wszystkich opinii. Właścicielom firm powinno zależeć, aby ta średnia ocena była jak najwyższa. Przedstawiona jest w formie gwiazdek i maksymalnie wynosi 5. Pewnie się zastanawiasz, czy wszyscy muszą mieć 5 gwiazdek. Otóż nie, ale spójrzmy prawdzie w oczy – im niższa ocena, tym mniejsza szansa na to, że klient wybierze Twoją firmę.

Poza tym ocena wpływa również na pozycję wizytówki, więc warto zadać o to, aby nie była ona niższa niż 4. W przeciwnym razie zajęcie wysokiej pozycji będzie niemal niemożliwe.

Ostatnia rzecz to fałszywe opinie. W żadnym wypadku takich nie kupuj, bo może się to odbić na Twoim biznesie. Straci na tym reputacja Twojej firmy, a w efekcie wpłynie to również na zyskowność. Jednak trzeba pamiętać, że takie niechciane opinie mogą zdarzyć się każdemu, a czasami ciężko je odróżnić od prawdziwych. Jeśli masz podstawy, aby sądzić, że ktoś zamieścił fałszywą opinię o Twojej firmie, możesz ją zgłosić jako nieodpowiednią. Po pewnym czasie prawdopodobnie zostanie usunięta.

Jeszcze jedno! Czy Twoja firma jest lokalnym biznesem? Jeśli tak, to warto dodatkowo zadbać o to, aby opinie zawierały też nazwę miasta, na którego terenie działasz.


Zadbaj o słowa kluczowe

Niezależnie od tego, czy chcesz pozycjonować stronę internetową, wizytówkę firmy czy kanał na YouTube, wszędzie należy zwracać uwagę na słowa kluczowe. To one stanowią fundament optymalizacji, dlatego warto poświęcić im sporo czasu.

Słowa kluczowe powinny się znaleźć w następujących miejscach:

  • w opisie firmy,
  • w opiniach klientów,
  • w opisach produktów i usług,
  • we wpisach publikowanych w profilu firmy.

wyszukiwarka, lupa, seo

Jeśli chodzi o opis firmy, z tym nie będzie problemu, bo uzupełniasz go samodzielnie. Możesz więc dodatkowo zawrzeć w nim słowa kluczowe. Podobnie wygląda kwestia wpisów, które wrzucasz na profil firmy, a także oferowanych produktów czy usług. Ale co z opiniami klientów? Przecież nie możesz ich edytować, aby wzbogacić je o frazy kluczowe. To prawda, ale jest jeszcze inny sposób.

Po każdym zrealizowanym zleceniu lub zakupie produktu możesz wysyłać do klienta prośbę o wystawienie opinii. Załączasz w niej link, który bezpośrednio prowadzi do miejsca, gdzie może podzielić się swoją opinią na temat waszej współpracy. Skorzystaj więc z okazji i oprócz linka napisz też, że zależy Ci, aby w opinii zawarł określone słowa kluczowe. Takie działanie pozytywnie wpływa na pozycjonowanie wizytówki Google. Klienta to nic nie kosztuje, a Ty możesz na tym sporo zyskać.

Wspomniane frazy kluczowe powinny nawiązywać do Twoich produktów lub usług – w zależności od tego, czym się zajmujesz.

Dodamy jeszcze, że ten link do wystawienia opinii jest bardzo ważny, ponieważ bez niego szansa na zdobycie opinii jest niemal zerowa. Klientom nie będzie się chciało szukać na własną rękę miejsca, w którym mogą wystawić Ci opinię. No, chyba że będzie ona negatywna, wtedy mogą mieć do tego motywację. Pamiętaj, że ludzie chętniej dzielą się złymi doświadczeniami, więc w takim przypadku opinia pojawi się niemal na pewno.

Nie wiesz, w jaki sposób znaleźć słowa kluczowe, które będą odpowiednie dla Twojej firmy? W takim przypadku polecamy zapoznać się z tymi wpisami:


Odpowiedzi na opinie

Być może tego nie wiesz, ale dobrą praktyką jest też odpowiadanie na otrzymane opinie w mapach Google. W ten sposób pokazujesz klientom, że jesteś im wdzięczny za zostawienie opinii, pokazujesz też swoje zaangażowanie. Klienci widzą, że Ci na nich zależy, dbasz o nich i chcesz utrzymywać z nimi kontakt. To z kolei wpływa pozytywnie na wizerunek Twojej firmy.

Przy okazji dodamy, że jeśli dostaniesz negatywną opinię, ignorowanie jej nie jest najlepszym pomysłem. W zamian za to warto zapytać, co jest jej przyczyną (jeśli nie zostało to wspomniane dosłownie). W dalszej kolejności dobrze byłoby zaproponować jakieś rozwiązanie. Zwłaszcza takie, które okaże się dla tego klienta korzystne.

Tutaj warto wspomnieć o czymś jeszcze, a mianowicie o aktywności. Wygląda to podobnie jak w przypadku strony internetowej – aktywna wizytówka cieszy się uznaniem w oczach Google. W kontekście strony może to oznaczać systematyczne udostępnianie treści na blogu. Mówiąc o wizytówce, może to dotyczyć np. regularnej aktywności w komentarzach.


przesyłanie filmów i zdjęć na stronę, pozycjonowanie w mapach google

Zdjęcia i filmy

Na początek powinieneś wiedzieć, że w wizytówce Google warto dodawać zarówno zdjęcia, jak i materiały wideo. Odgrywają one istotną rolę w budowaniu atrakcyjnego i przekonującego profilu przedsiębiorstwa. Poza tym to właśnie one sprawiają, że Twoja wizytówka „żyje”, ponieważ coś się na niej dzieje.

Przede wszystkim postaw na logo firmy. Dobrym pomysłem będzie też banner, który można znaleźć w innych miejscach, np. na stronie internetowej czy w mediach społecznościowych. Na pewno kojarzysz takie banery, które często są wykorzystywane jako zdjęcie w tle na Facebooku. Jest utrzymany w kolorystyce firmowej, a fakt, że klienci widzą go w wielu miejscach, sprawia, że utrwala im się ten obraz w pamięci. Dzięki temu automatycznie zaczynają kojarzyć go z Twoją firmą.

Z pewnością zastanawiasz się, jakie materiały publikować w ramach tej wizytówki. Jeśli masz stacjonarną siedzibę, wtedy warto dodać zdjęcia budynku z zewnątrz. To ułatwi dotarcie klientom, którzy wybierają się do firmy po raz pierwszy. Poza tym musisz wiedzieć, że wiele osób sprawdza, jak wygląda budynek, do którego planuje się udać. Jeśli masz taką możliwość, stwórz coś takiego jak wirtualny spacer po firmie.

Druga kwestia to zdjęcia z wnętrza budynku, np. typowy dzień pracy. Warto wrzucić np. fotografie przedstawiające specjalistyczny sprzęt, który jest wykorzystywany na co dzień. W miarę możliwości powinny znaleźć się tam też zdjęcia pracowników, choć niekoniecznie w momencie, gdy złapiesz ich znienacka. Można zrobić sesję fotograficzną, w której wezmą udział wszystkie zatrudnione osoby. Inna opcja to jakieś firmowe (lub branżowe) wydarzenie, podczas którego będziecie całą ekipą. Takie zdjęcia przydadzą się nie tylko na stronie internetowej – można je również wrzucić do wizytówki. W ten sposób potencjalni klienci mogą zobaczyć, z kim będą mieli do czynienia, jeśli planują skorzystanie z usług Twojej firmy.

Musisz zdawać sobie sprawę, że wszelkie materiały graficzne, które tam publikujesz często mają decydujące znaczenie. To znaczy, że w dużej mierze właśnie od nich zależy, czy uda Ci się zająć wysoką pozycję. Wizytówki z atrakcyjnymi i profesjonalnymi materiałami wizualnymi mają większe szanse na przyciągnięcie uwagi użytkowników. Warto o tym pamiętać, zwłaszcza gdy działasz w bardzo konkurencyjnej branży.

Na koniec dodamy jeszcze, że zdjęcia i wideo są ważne nie tylko z perspektywy użytkownika, ale również wyszukiwarki. Google pozytywnie ocenia wizytówki z kompletnymi i różnorodnymi materiałami wizualnymi. Nie da się więc ukryć, że działa to korzystnie na pozycjonowanie w lokalnych wynikach wyszukiwania.


google maps, pinezka, pozycjonowanie w mapach google

Obsługiwany obszar

Tutaj w każdym przypadku będzie to wyglądało inaczej. Twoja firma świadczy usługi online? W takim razie możesz wpisać wiele miast w Polsce, pokazując tym samym, że nie ogranicza Cię lokalizacja.

Jeśli działasz na terenie konkretnego miasta, wtedy wpisujesz jego nazwę. Jeśli obszar obejmuje całą gminę, to warto dodać kod pocztowy.

Działając na obszarze konkretnego województwa, najlepiej będzie wypisać wszystkie większe miasta, które ono obejmuje.


Produkty i usługi

Jeśli chodzi o produkty, można je dodawać pojedynczo w przeznaczonej do tego zakładce. Chcąc to zrobić, trzeba uzupełnić nazwę produktu, jego kategorię, cenę (albo chociaż zakres cen) i opis. Warto też zamieścić zdjęcie, bo na pewno zdajesz sobie sprawę, że w dzisiejszych czasach często „kupuje się oczami”. Dobrą praktyką jest dodanie przycisku z wezwaniem do działania, np. „kup teraz”.

Ważne jest to, że każdy dodany produkt wyświetla się ze zdjęciem, opisem, ceną oraz linkiem. Po kliknięciu linka zostajemy przeniesieni na stronę sklepu, gdzie można od razu dokonać zakupu. Trzeba przyznać, że z perspektywy klientów jest to ogromnym ułatwieniem. Poza tym posiadanie kompletnych i precyzyjnych informacji o produktach i usługach ułatwia klientom podjęcie decyzji zakupowej. W ten sposób mogą oni ocenić, czy oferta firmy spełnia ich oczekiwania, często bez konieczności przechodzenia na stronę.

Jeżeli prowadzisz firmę usługową, wtedy też każdą z usług musisz dodać z osobna. Jeśli Twoja firma działa lokalnie, możesz dodać jeszcze miasto lub miejscowość, na której terenie działasz. Dobrym pomysłem będzie umieszczenie linków do poszczególnych podstron z konkretnymi usługami. W ten sposób klienci automatycznie zostaną przekierowani na stronę, gdzie będą mogli z nich skorzystać (albo chociaż się z nimi zapoznać).

Zarówno w przypadku produktów, jak i usług warto wykorzystać słowa kluczowe, które opisują Twój biznes. W usługach można je dodać i w tytule, i w opisie usługi.

Jesteś właścicielem kawiarni lub restauracji? W takim razie możesz dodać również menu – najczęściej spotykane jest menu w formie zdjęć. Można jednak dodatkowo wypisać wszystkie dania, łącznie z cenami i składnikami każdego z nich. Pamiętaj, że Google lubi, gdy wizytówki zawierają kompletne dane. To z kolei może się przekładać na lepszą widoczność w wynikach wyszukiwania.


fotograf podczas sesji produktowej, zdjęcia produktowe

Strona internetowa 

W tym miejscu wpisujesz oczywiście adres swojej witryny, jeśli taką posiadasz. Zwróć uwagę, aby w zakładce z kontaktem (na stronie www) zawrzeć identyczną nazwę, jak w profilu firmy w Google. Jest to istotne ze względu na pozycjonowanie wizytówki.

Jeśli zależy Ci na wypozycjonowaniu wizytówki swojej firmy w Google Maps, dodaj też link do profilu firmy w zakładce „kontakt” na stronie internetowej firmy. Nie wiesz, w jaki sposób zdobyć link do swojej wizytówki? Najłatwiej będzie skorzystać z darmowego rozszerzenia Gather Up (działa w przeglądarce Google Chrome). Za pomocą tej wtyczki możesz też łatwo znaleźć link do wystawienia opinii w Google, który wystarczy później podesłać klientom.

Ostatnia rzecz to pinezka z lokalizacją na stronie. Na pewno widziałeś to wiele razy na różnych stronach, to taka mapka z pinezką, którą oznaczona jest dana lokalizacja (miejsce, gdzie znajduje się firma). Dzięki temu klienci nie będą mieli problemu z jej znalezieniem. Dodatkowo taka pinezka może być połączona z funkcją, która zawiera wskazówki dojazdu. To sprawia, że potencjalni klienci z łatwością mogą znaleźć optymalną trasę do firmy, korzystając z nawigacji.

Przy okazji zobacz też, jak wypozycjonować stronę w Google.

Więcej na temat profilu firmy w Google znajdziesz tutaj: Profil firmy w Google.


Czy warto mieć firmową wizytówkę w Google? Jakie są jej zalety?

Zdecydowanie tak. Pozycjonowanie firmy w Google Maps może przynieść Ci wiele korzyści. Szczególnie wtedy, gdy zależy Ci na zdobyciu nowych klientów z okolicy.

Główne zalety wizytówki w Google Maps (Google Moja Firma):

  • darmowe narzędzie marketingowe – tworzenie i zarządzanie wizytówką firmy jest bezpłatne. Możesz ją wykorzystać do promowania swojej firmy, nie ponosząc dodatkowych kosztów,
  • większa widoczność w Google – wizytówka sprawia, że firma staje się bardziej widoczna w wyszukiwarce. Jest to spowodowane tym, że wyświetla się ona w wielu miejscach. W efekcie masz szansę na dotarcie do większej liczby osób,
  • opinie i recenzje – wizytówki Google pozwalają klientom zostawiać recenzje i opinie o Twojej firmie. Pozytywne recenzje mogą wpływać na reputację firmy i przyciągać nowych klientów. Dodatkowo recenzje stanowią ważne źródło informacji dla potencjalnych klientów, którzy szukają opinii na temat Twojej firmy,
  • zdjęcia i materiały wideo – umożliwia też dodawanie zdjęć i filmów, które wzbogacają sposób prezentacji Twojej firmy. Umieszczając zdjęcia wnętrza, produktów czy też zespołu, pokazujesz klientom, jak Twoja firma wygląda od wewnątrz,
  • informacje o firmie – wizytówki Google umożliwiają udostępnienie ważnych informacji o Twojej firmie. Należą do nich przede wszystkim: adres, numer telefonu, godziny otwarcia czy link do strony internetowej. Dzięki temu klienci mogą szybko znaleźć potrzebne informacje i skontaktować się z Twoją firmą.

Jest jeszcze coś, co chciałbyś wiedzieć? Sprawdź wpis, w którym omawiamy, na czym polega pozycjonowanie wizytówek Google. Znajdziesz tam m.in. czynniki, które mają na to wpływ.


pozycjonowanie w mapach google, miniaturowy sklep, smartfon z mapą dojazdu

Podsumowanie

Jak widzisz, posiadanie wizytówki firmy w Google to doskonały sposób na zwiększenie widoczności firmy w sieci. Pomaga również w budowaniu jej reputacji i przyciąganiu nowych klientów. Warto więc skorzystać z tej możliwości i stworzyć profesjonalną wizytówkę dla swojej firmy w Google.

Nie masz czasu, aby zająć się tym osobiście? Nic straconego, możemy zrobić to za Ciebie! Sprawdź naszą ofertę pozycjonowania lub skontaktuj się z doradcą klienta.


Źródła grafik:

Opublikowane: 
wt., 11/28/2023 - 15:35
Autor: 
admin
Kategoria: 

Dodaj komentarz

CAPTCHA
To pytanie sprawdza czy jesteś człowiekiem i zapobiega wysyłaniu spamu.
×

Zostaw numer, omówimy Twój projekt

CAPTCHA
To pytanie sprawdza czy jesteś człowiekiem i zapobiega wysyłaniu spamu.