Szczegóły
Mocne strony
Wysokie pozycje w Google
Tę witrynę odnajdziesz na pierwszych stronach z wynikami wyszukiwania w Google dla wielu fraz kluczowych. Równie łatwo może tego dokonać wielu potencjalnych klientów firmy. Co to oznacza? Większe szanse na sprzedaż online!
Większy ruch na stronie
Nasze działania sprawiły, że ta strona jest znacznie częściej odwiedzana przez internautów niż przedtem. Witryna jest nasycona wybranymi słowami kluczowymi, które przyciągają więcej klientów zainteresowanych ofertą firmy.
Formularz kontaktowy
Na tej stronie znajduje się specjalnie przygotowany formularz kontaktowy. To alternatywny sposób na umożliwienie potencjalnym klientom wygodnego kontaktu z firmą. No i na zwiększenie liczby zapytań ofertowych.
Różne wersje językowe
Ta strona posiada więcej niż jedną wersję językową. Dzięki temu umożliwia firmie znalezienie i obsługę klientów ze wszystkich krajów, na terenie których działa. Sieć jest globalna, po co więc ograniczać swój biznes online do samej Polski?
Spójna z wizerunkiem firmy
Wiemy, jak ważna dla wielu firm jest identyfikacja wizualna marki. Dlatego cały design tej strony został zaprojektowany tak, by był zgodny z wizerunkiem firmy. No i oczywiście tak, żeby strona wyglądała nowocześnie i atrakcyjnie!
O realizacji
Konstech to producent urządzeń chłodniczych dla przemysłu. Głównym produktem firmy są chłodnie wentylatorowe mokre. Konstech zapragnęło strony firmowej, która przedstawi rozbudowaną ofertę firmy w sposób przejrzysty i atrakcyjny. Podjęliśmy to wyzwanie! Oto z czego jesteśmy szczególnie dumni:
-
na nowej witrynie Konstech można łatwo i szybko dostać się do każdego produktu i do każdej usługi;
-
kolorystyka strony wyróżnia najważniejsze elementy oferty i jest spójna z logiem firmy;
-
witryna obsługuje aż 3 języki;
-
klienci potrzebujący niestandardowej chłodni mogą ją zamówić za pomocą specjalnego formularza.
Konstech jest również jednym z klientów, którym służymy pozycjonowaniem w promocji firmy online. Efekty:
-
wzrost ruchu organicznego o 277% od początku współpracy;
-
wypozycjonowanie 5 wybranych fraz do top 10 w Google. 4 z nich znajdują się obecnie w top 3.
Dzięki tym wszystkim działaniom nowa witryna nie tylko wygląda i działa dobrze, ale przede wszystkim sprzedaje!