Promocja biznesu lokalnego w internecie

Niezależnie od rozmiaru przedsiębiorstwa, każde chciałoby pozyskiwać jak najwięcej klientów i zleceń. Nie jest to jednak łatwe w warunkach wysokiej konkurencji i wymagających odbiorców.

Szczególnie trudną sytuację mają mniejsze firmy działające lokalnie, które nieraz muszą konkurować z prawdziwymi molochami. A przecież nie mają do dyspozycji milionowych budżetów na reklamę, korzystnych (dla siebie) umów z dostawcami oraz preferencyjnych warunków prowadzenia działalności gospodarczej.

Równie trudna sytuacja dla mikro i małych przedsiębiorstw panuje w Internecie. Firmy takie mogą najczęściej tylko pomarzyć o dostaniu się na pierwszą stronę z wynikami wyszukiwania Google na zapytania ogólnokrajowe. W końcu o miejsce w legendarnym Top 10 Google trzeba się wtedy bić z konkurencją z całego kraju. Jeżeli branża nie jest niszowa, to bez odpowiedniego budżetu walka ta może być równie skuteczna co zmagania Don Kichote'a z wiatrakami.

Efekt? Wydawanie nieopłacalnie wysokich kwot na pozycjonowanie krajowe, by osiągnąć jakieś rozsądne wyniki lub, co gorsza, pozostanie w odmętach internetowego zapomnienia pomimo wydawania nieprzyzwoicie wysokich pieniędzy.

Powtórzmy pytanie z tytułu tego artykułu: jak skutecznie promować biznes lokalny w Internecie? Naszą odpowiedzią jest....


Spis treści

  1. Pozycjonowanie lokalne
  2. Case study: Top 10 Google i ponad 400 potencjalnych klientów lokalnych każdego miesiąca
    1. Stan początkowy
    2. Główne założenia
  3. Przebieg projektu
    1. Optymalizacja strony internetowej
    2. Treści w służbie pozycjonowania lokalnego
    3. Spójność danych teleadresowych
    4. Działania poza stroną
      1. Wizytówka Google Moja Firma
      2. Linki ze stron lokalnych
      3. Inne linki
  4. Promocja online biznesu lokalnego: efekty
    1. Widoczność
    2. Pozycje fraz kluczowych
    3. Ruch organiczny z Google
    4. Zapytania ofertowe
  5. Rozdział bonusowy

Pozycjonowanie lokalne

Pozycjonowanie lokalne pozwala wyświetlać się ludziom wyszukującym Twoich usług lub produktów, którzy znajdują się w okolicy Twojej firmy. Oprócz tego Twoją stronę internetową znajdą osoby wpisujące zapytania zawierające w sobie nazwę Twojej dzielnicy lub miejscowości.

Załóżmy, że prowadzisz pizzerię w Pcimiu Dolnym. Twoja reklama pojawi się osobom przebywającym w Pcimiu Dolnym lub jego okolicach oraz osobom z dowolnego miejsca w kraju, które wpiszą hasło: "pizzeria Pcim Dolny".

To niezwykle wygodne rozwiązanie zawdzięczamy Google, które pewne zapytania użytkowników traktuje jako tzw. zapytania lokalne. Są to m.in. frazy kluczowe dotyczące firm, sklepów, restauracji, ciekawych miejsc i wielu innych. Gdy ktoś wpisze w wyszukiwarce zapytanie lokalne, to system sprawdzi lokalizację jego urządzenia i dostosuje do niej swoje wyniki wyszukiwania.

Dodamy jeszcze, że w wyniku pozycjonowania lokalnego możesz pojawić się w dwóch miejscach:

  • w wynikach wyszukiwania Google w postaci wizytówki Google Moja Firma oraz w postaci zwykłego wyniku wyszukiwania prowadzącego na Twoją witrynę internetową.
  • w Mapach Google jako mini wizytówka Twojej firmy, która po rozwinięciu zaprezentuje się w pełniejszej formie jako wizytówka Google Moja Firma.

Ktoś mógłby zadać pytanie: no dobrze, ale czemu ograniczać się tylko do jednej miejscowości, skoro mogę prezentować swoje usługi klientom z całej Polski?

Sprawa jest prosta: jeżeli prowadzisz firmę o zasięgu lokalnym, to nie ma sensu, byś promował ją na terenie całego kraju.

Po pierwsze, mieszkańcy Zgierza (i większości miejscowości w Polsce pomijając Pcim Dolny) zwyczajnie nie będą zainteresowani ofertą Twojej pizzerii w Pcimiu.

Po drugie, koszty promocji ogólnokrajowej ze względu na bardzo wysoką konkurencję najprawdopodobniej znacznie przekroczą Twój budżet. Co gorsza, najprawdopodobniej będą to pieniądze wyrzucone w błoto. Czemu? Przypomnę, że Google pokazuje firmy na podstawie lokalizacji wyszukującego. Innymi słowy, ile byś nie wydał środków na promocję firmy w Internecie, to nie ma większych szans, że Twoja witryna pokaże się gdzieś poza Pcimiem Dolnym.

Ma to sens. W końcu wyszukując restauracji, sklepów i firm najczęściej interesują nas takie firmy, które znajdują się w naszej okolicy lub w konkretnej lokalizacji.

Korzyści z pozycjonowania lokalnego
Dlaczego warto zainwestować w pozycjonowanie lokalne?

No dobrze. Jakie więc są główne korzyści dla firmy z pozycjonowania lokalnego?

  • Możliwość zaprezentowania się osobom znajdującym się w Twojej okolicy lub osobom wyszukującym oferowane przez Ciebie usługi i produkty w Twojej lokalizacji. Są to ludzie najbardziej zainteresowani Twoją ofertą, którzy z większym prawdopodobieństwem będą skłonni skorzystać właśnie z Twojej oferty.
  • Niższa konkurencja, a tym samym niższe nakłady konieczne do poniesienia, by osiągnąć satysfakcjonujące Cię wyniki.
  • Firma w wynikach wyszukiwania Google oraz prezentacja Twojej firmy w Mapach Google.

Jak widzisz, gra jest warta świeczki.

Pewnie zadajesz sobie teraz pytanie: co muszę zrobić, aby wypromować moją firmę lokalnie w Internecie? Jakie działania są do tego niezbędne i o czym muszę pamiętać?

Pokażemy Ci to teraz na praktycznym przykładzie. Przygotowaliśmy case study, w którym przedstawimy Ci, jak krok po kroku pomogliśmy pewnej firmie, wykorzystując właśnie pozycjonowanie lokalne.


Case study: Top 10 Google i ponad 400 potencjalnych klientów lokalnych każdego miesiąca

Przykuliśmy Twoją uwagę? To nie wszystko!

Witryna internetowa klientki wyświetla się aktualnie w Top 10 Google na... 954 frazy, z czego aż 126 znajduje się na pierwszej pozycji Google! Klientka poważnie rozważa rozszerzenie swojej oferty o kolejne miasta oraz o dodatkowe usługi. Wszystko dlatego, że "przy okazji" witryna wyświetla się niecałym 10.000 osób z całej Polski. Dodamy, że witryna zaczynała dosłownie od zera.

Jak do tego doszło? Wszystko dzięki odpowiedniej strategii promocji biznesu lokalnego w sieci. Nie bez powodu wiele firm decyduje się obecnie skupić swoje wysiłki reklamowe na pozycjonowaniu lokalnym. Nic nie stoi na przeszkodzie, byś nie mógł dołączyć do tego grona. Czytaj dalej, a pokażemy Ci, jak powtórzyć takie rezultaty.


Stan początkowy

Klientem jest niewielka miejscowa firma jednoosobowa. Mowa o petsitterze, czyli profesjonalnym opiekunie dla psów. Firma oferuje spacery z psami i opiekę nad psem w domu klienta na terenie miasta Katowice. Klientami są osoby prywatne – mieszkańcy Katowic i okolic.

Na początku swojej przygody firma działała głównie na podstawie poleceń i promocji offline. Firma prowadzi również dość popularny fanpage na Facebooku. Petsitterka to osoba świetnie przygotowana do swojej pracy i potrafiąca czynić cuda z niesfornymi pupilami. Nic więc dziwnego, że grono zadowolonych klientów stale rosło.

Bohaterka tego case study była jednak świadoma ograniczeń związanych z brakiem reklamy internetowej. Kiedyś zawsze nadchodzi dzień, w którym działalność oparta na zleceniach zwyczajnie przestaje wystarczać. Dlatego zadecydowała, że potrzebuje strony internetowej. My zachęciliśmy ją ponadto do postawienia na pozycjonowanie lokalne.

Celem miało być oczywiście zdobycie jak najwyższych pozycji w Google na zapytania dotyczące oferty klientki: spacerów z psami i opieki nad psami w domu klienta. Grupą docelową są, jak już wspomnieliśmy, mieszkańcy Katowic i okolic.

Przejdźmy już jednak do najważniejszej części tego artykułu – case study z pozycjonowania lokalnego firmy w Internecie.

Gotowi? Zaczynamy.


Główne założenia

  1. Pierwszym elementem układanki lokalnego seo miało być zoptymalizowanie pod pozycjonowanie strony internetowej klientki.
  2. Zadbanie o wartościowe treści na stronie, dzięki którym mieliśmy trafiać do jak największej liczby potencjalnych klientów miesięcznie.
  3. Założenie prawidłowo uzupełnionej wizytówki Google Moja Firma.
  4. Dodanie firmy do najważniejszych katalogów firm lokalnych i branżowych.

Główne założenia strategii pozycjonowania lokalnego
Na czym skupiliśmy nasze działania w ramach pozycjonowania lokalnego?


Przebieg projektu


Optymalizacja strony internetowej

Bez należycie przygotowanej witryny internetowej szanse na sukces lokalny w sieci są zbliżone do zera. Jednym z naszych priorytetów było upewnienie się, że wszystkie elementy na stronie współgrają z wytycznymi jakości Google.

Na początku skupiliśmy się na kilku najważniejszych kwestiach, od których w głównej mierze zależy to, jakie wyniki będą możliwe do osiągnięcia i jak szybko się to uda.

Pierwszym z nich jest to, by witryna odpowiadała potrzebom użytkowników i spełniała w 100% ich oczekiwania.

Innymi najważniejszymi czynnikami są:

  • Wybranie cennych słów kluczowych – część wybranych fraz zawierała lokalizację firmy klientki (np. "wyprowadzanie psów Katowice"), reszta była frazami ogólnymi (np. "spacery z psami"), dla których wyniki mierzyliśmy dla zapytań wpisywanych na terenie miasta Katowice. Dzięki temu upewniliśmy się, że będziemy trafiać do klientów najbardziej zainteresowanych ofertą klientki... i tylko do nich.
  • Responsywność – czyli cecha nowoczesnej witryny, dzięki której ta wygląda równie dobrze na wszystkich urządzeniach (komputery, laptopy, tablety i smartfony)
  • Prędkość strony – czas to pieniądz. Witryna internetowa klientki ładuje się szybko, co podoba się zarówno klientom, jak i robotom Google.
  • Sprawność techniczna – strona działa bez zarzutu niezależnie od używanej przeglądarki. Każdy jej element został sprawdzony pod kątem poprawności działania.
  • Bezpieczeństwo – poparte wdrożonym certyfikatem ssl i przeprowadzonymi testami jakościowymi.
  • Łatwość edycji i optymalizacji – by klientka mogła bez problemu współtworzyć sukces swojej strony firmowej.
  • Wsparcie aktywności robotów Google – upewniliśmy się, że wszystkie wartościowe strony na witrynie są łatwo dostępne dla Google. Dzięki temu wyszukiwarka ta szybciej odkrywa zmiany na witrynie klientki i uaktualnia je w wynikach wyszukiwania.

Treści w służbie pozycjonowania lokalnego

Oczywiście pamiętaliśmy o jednym z najważniejszych elementów na stronie: o treściach. To od nich zależy to, jak robot Google rozumie zawartość witryny klientki, jak ją ocenia i wreszcie – na jakich pozycjach postanowi ją wyświetlać.

Przede wszystkim zadbaliśmy o to, by treści były wysokiej jakości i odpowiadały potrzebom klientów. Znalazły się tam wszystkie najważniejsze informacje o ofercie: przede wszystkim realne korzyści dla internautów płynące ze zdecydowania się na ofertę klientki, a nie na usługi konkurencji.

Podczas optymalizacji stron na witrynie priorytetem było dla nas to, by znajdujące się na nich opisy były:

  • trafne – czyli zgodne z tym, czego szukają internauci,
  • zrozumiałe,
  • zoptymalizowane lokalnie – czyli zawierające informację o siedzibie firmy (przede wszystkim miasto),
  • czytelne.

Dodatkowo zadbaliśmy o to, by wzmianka o mieście klientki znalazła się w innych elementach na stronie:

  • w tytule i opisie strony,
  • w opisach alternatywnych grafik,
  • w nagłówkach,
  • w pierwszych 100 słowach treści.

Spójność danych teleadresowych

Podczas naszych prac upewniliśmy się, że podaliśmy dokładnie te same dane teleadresowe firmy wszędzie tam, gdzie je wykorzystaliśmy:

  • na witrynie: w stopce, w zakładce kontakt, w treści głównej konkretnych podstron;
  • poza witryną: w wizytówce Google Moja Firma i w kilku innych ważnych miejscach, o których wspomnę za chwilę.

Czemu jest to ważne?

Dzięki temu robotom Google łatwiej jest powiązać informacje o Twojej firmie z różnych miejsc w Internecie, a tym samym – wyświetlić Twoją witrynę we właściwej lokalizacji. Po drugie, jeżeli wszędzie podasz te same dane kontaktowe, to wzrośnie Twoja wiarygodność w oczach Google. A im więcej punktów zarobisz w rankingu Google, tym większa szansa na to, że wyświetlisz się wyżej w Google.


Działania poza stroną

Istotne z punktu widzenia pozycjonowania lokalnego jest to, by zadbać o obecność firmy w Internecie również poza firmową stroną www. Dzięki temu zwiększysz szansę na zaprezentowanie swojej oferty klientom lokalnym.

Przejdźmy więc do meritum: co zrobiliśmy w tym zakresie dla pozycjonowanej firmy...


Wizytówka Google Moja Firma

Pierwszym krokiem było zarejestrowanie firmy w programie Google Moja Firma.

Google Moja Firma jest usługą, dzięki której wizytówka firmy pojawia się:

  • w bezpłatnych wynikach wyszukiwania Google,
  • w Mapach Google – z możliwością wytyczenia trasy od miejsca przebywania klienta prosto do Twojej siedziby!

W obydwu przypadkach wizytówka firmy pojawi się, gdy zapytanie wpisze osoba znajdująca się w pobliżu firmy lub osoba wyszukująca usług petsittera w Katowicach (choćby i przebywała w Gdańsku czy w Lublinie). Są to osoby, które chętnie skorzystają z Twoich usług... jeżeli zaprezentujesz im je we właściwy sposób.

Najważniejsze jest, by wypełnić wszystkie dane firmy:

  • jej pełną nazwę
  • zakres usług (bardzo ważne. Czemu? O tym za chwilę)
  • adres fizyczny (koniecznie taki, jak na stronie internetowej)
  • dane kontaktowe
  • godziny otwarcia
  • opis firmy

Prawidłowo uzupełniona wizytówka Google Moja Firma
Te elementy koniecznie uzupełnij w swojej wizytówce!

Oprócz tego dodaliśmy wysokiej jakości zdjęcia prezentujące firmę, zespół oraz oferowane usługi. Pamiętaj – właściwie dobrane zdjęcia potrafią zdziałać cuda przy nakłanianiu internautów do skorzystania właśnie z Twojej oferty!

Zakres usług – czemu jest ważny? To proste. To m.in. na jego podstawie Google ocenia, na jakie zapytania dotyczące usług wyświetlić Twoją wizytówkę. Musisz koniecznie zadbać o to, by spośród rodzajów usług zaproponowanych przez Google wybrać takie, które najlepiej pasują do Twojej oferty.

Wizytówki Google mają jeszcze jedno istotne pole, które uzupełnić muszą... Twoi klienci. Chodzi oczywiście o opinie. Tutaj sprawa jest prosta – nakłoń zadowolonych klientów do tego, by wystawili opinię na temat Twoich usług lub produktów. Im więcej pochlebnych opinii zbierzesz, tym większa szansa na to, że przyciągniesz nowych klientów. No i nie zapominajmy, że Google lubi wyświetlać na najwyższych pozycjach najlepiej oceniane wizytówki firmowe.

Pamiętaj jednak, żeby zdobywane opinie były autentyczne. Jeżeli postanowisz skusić się na zakładanie sztucznych kont tylko po to, by dodawać sobie samemu oceny... to odpuść. Prędzej czy później internauci zorientują się, że część Twoich opinii jest fałszywa. A to może się dla Ciebie skończyć nieciekawie.

Po upewnieniu się, że wszystko zostało przygotowane poprawnie, wysłaliśmy zgłoszenie o założenie wizytówki. Na adres fizyczny klientki przyszedł specjalny kod, który musieliśmy podać na koncie Google Moja Firma. Jeszcze odrobina cierpliwości i wreszcie – oferta klientki zaczęła wyświetlać się w postaci wizytówki w Internecie!


Linki ze stron lokalnych

Jednym z filarów skutecznego pozycjonowania są linki prowadzące na Twoją witrynę z innych miejsc w Internecie. Jest to prawdą również w przypadku seo lokalnego. Tylko uwaga: w tym wypadku szczególnie ważne jest to, by zdobywać linki ze stron lokalnych.

Stroną lokalną jest każda witryna, która dotyczy Twojej dzielnicy, miasta czy województwa. Mogą to być lokalne katalogi firm, strony informacyjne o mieście, oficjalna strona internetowa miasta, portal z miejscowymi informacjami... i tak dalej.

Chcesz wyświetlać się wysoko w lokalnych wynikach wyszukiwania? Zdobywaj wartościowe linki lokalne.


Inne linki

Warto również pamiętać o zdobywaniu innych wartościowych linków. Odnośniki z wartościowych, popularnych wśród internautów portali tematycznie związanych z Twoją firmą wzmocnią ogólną ocenę Twojej witryny w oczach Google. Tym samym, wpłyną pośrednio pozytywnie na wyniki lokalne.

To tylko najważniejsze działania, które przeprowadziliśmy dla klientki. Pamiętaj, że pozycjonowanie to złożony i długotrwały projekt. Na jego sukces wpływają w większej lub mniejszej mierze setki czynników.

Chcesz prezentować się na najlepszej pozycji? Twoja strona internetowa i Twoja oferta muszą być najlepsze. Nie ma drogi na skróty. Nie ma też możliwości, by wszystkie kilkaset czynników opisywać w tym case study. Jeżeli potrzebujesz pomocy w pozycjonowaniu lokalnym swojej firmy, zgłoś się do nas. Jeden z naszych doradców chętnie odpowie na wszystkie Twoje pytania i wskaże odpowiednią strategię pozycjonowania.


Promocja online biznesu lokalnego: efekty


Widoczność

Aktualnie witryna wyświetla się miesięcznie dla ponad 3000 zapytań w wyszukiwarce Google. Większość z nich to zapytania dotyczące konkretnych problemów behawioralnych u psów, które ich właściciele chcą rozwiązać. Wiele zapytań dotyczy konkretnych usług, pojawiają się też ludzie, którzy wyszukują klientkę po nazwie jej firmy. To wskazuje na to, że marka firmy stała się już rozpoznawalna w Internecie.

Co ważniejsze, wizytówkę firmy klientki można znaleźć nie tylko w postaci witryny internetowej, ale również jako wizytówkę Google Moja Firma w wyszukiwarce i w Mapach Google. Oferta klientki wyświetla się osobom znajdującym się w pobliżu jej firmy, które wpisują zapytania dotyczące oferowanych przez nią produktów i usług. Potencjalni klienci otrzymują na tacy dane kontaktowe, wskazówki dojazdu, zdjęcia oraz opinie dotychczasowych klientów.


Pozycje fraz kluczowych

Powtórzę: strona www klientki pokazuje się w bezpłatnych wynikach wyszukiwania na ponad 3000 zapytań (dokładnie 3031). Jakie pozycje zajmują?

  • 954 z nich znajduje się na pierwszej stronie z wynikami wyszukiwania Google...
  • ... z czego 544 zajmuje jedną z pięciu pierwszych lokat...
  • ... 368 znajduje się w Top 3...
  • ... a aż 126 z nich dominuje na pierwszej pozycji w Google!

Na początku działań wybraliśmy 15 fraz reprezentujących najważniejsze usługi klientki. Miały one być ogólnym miernikiem postępu działań i sukcesu pozycjonowania lokalnego.

Oto ich aktualne wyniki:

  • 14 z nich znajduje się w Top 10 Google...
  • ... 12 znajdziemy w pierwszej piątce wyników wyszukiwania...
  • ... 8 osiągnęło co najmniej 3 lokatę...
  • ... a 3 prezentują się stabilnie od dłuższego czasu na pierwszej pozycji.

Ruch organiczny z Google

Jak wspominałem na wstępie, ruch organiczny wynosi obecnie średnio 462 potencjalnych klientów miesięcznie. Biorąc pod uwagę fakt, że są nimi osoby zainteresowane usługą petsittingu w Katowicach, to liczba ta jest satysfakcjonująco duża. Na tyle duża, że klientka poszukuje drugiej petsitterki do zespołu.

Dodam, że "przy okazji" promowaliśmy firmę w świadomości potencjalnych klientów z całego kraju. Niedawno całkowita liczba wejść z bezpłatnych wyników wyszukiwania zbliżyła się do 10.000. Poczytne artykuły na blogu są głównym czynnikiem tego sukcesu.

Na początku współpracy obydwie wartości były bliskie zeru. Po około roku ruch organiczny wynosił 339 osób miesięcznie, pod koniec drugiego już 7559, a po kolejnych 3 miesiącach – dokładnie 9881 osób. Dzięki temu, jeśli klientka zdecyduje się rozszerzyć obszar swego działania o kolejne miasta, to będzie tam już rozpoznawalna.


Zapytania ofertowe

Jak już wspomnieliśmy, zainteresowanie usługami opiekuna dla psów jest na tyle duże, że klientka rozważa dynamiczny rozwój: zatrudnienie nowych pracowników pracujących w innych miastach oraz poszerzenie oferty o dodatkowe usługi. Zdziwiłbyś się, jak wiele osób poszukuje kogoś, kto zajmie się ich pupilem.

Przypomnę, że przed nawiązaniem współpracy z nami klientka nie była obecna w Internecie (nie licząc profilu firmy na Facebooku). Gdyby nie postanowiła postawić na promocję lokalną swojego biznesu, to dla tych kilkuset osób z Katowic i tysięcy z całego kraju zwyczajnie by nie istniała.


Rozdział bonusowy

Oczywiście strategię pozycjonowania lokalnego można zastosować z powodzeniem dla każdej firmy działającej miejscowo. Dla przykładu opiszemy (już krótko) efekty jej zastosowania u drugiego klienta.

Klient ów to korporacja taksówkarska działająca na terenie aglomeracji górnośląskiej na czele z Katowicami. Z oczywistych względów interesowało go to, by trafiać wyłącznie do osób poszukujących usługi taksówki na Górnym Śląsku. Jedyną różnicą jest to, że w tym przypadku w grupie docelowej byli również obcokrajowcy.

Oto wyniki pozycjonowania lokalnego korporacji taksówkarskiej:

  • Widoczność: klienci mogą znaleźć witrynę klienta po wpisaniu ponad 2000 zapytań w wyszukiwarce Google. Firma jest również obecna w Mapach Google.
  • Pozycje fraz kluczowych: 407 fraz zajmuje obecnie jedną z 10 pierwszych pozycji w Google. Spośród nich 117 znajduje się w Top 5 i aż 46 z w Top 3!
  • Ruch organiczny branżę klienta cechuje sezonowość. Podczas "martwego sezonu" witryna klienta przyciąga ok. 900 osób z bezpłatnych wyników wyszukiwania. Podczas najgorętszego sezonu liczba ta wzrasta do ponad 1600 osób miesięcznie.

Pokazaliśmy Ci na praktycznym przykładzie, jak pomogliśmy dwóm firmom takim, jak Twoja osiągnąć sukces w internetowym rynku lokalnym.

Czy warto?

Zastanów się: gdy szukasz nowej firmy lub sklepu, to jak to robisz? Najprawdopodobniej w Internecie. Tak samo robi większość Twoich klientów. Każdego miesiąca szukają firmy takiej jak Twoja, Twoich usług lub produktów.

Nie wystarczy jednak istnieć w sieci, by odnieść wirtualny sukces. Niezbędna okaże się przemyślana strategia promocji biznesu lokalnego w Internecie. Jak ją wdrożyć tak, by przynosiła zyski?

Skontaktuj się z nami! Jesteśmy doświadczoną agencją interaktywną w Katowicach. Nasi specjaliści SEO pomogą Ci (nie tylko) w pozycjonowaniu lokalnym. Zadzwoń na 662 209 123 lub napisz do nas na biuro@famatech.pl. Chętnie odpowiemy na wszystkie Twoje pytania i wycenimy koszt skutecznych działań w Twojej branży i w Twoim mieście.

Dodaj komentarz

×

Zostaw numer, omówimy Twój projekt