Tworzenie landing page

Jesteś tutaj

Landing page (znany też jako "strona docelowa" czy "strona lądowania") to strona, która w całości skupia się na tym, co najważniejsze dla Twojej firmy: na pozyskiwaniu klientów. Skuteczny landing page to maksimum sprzedażowej perswazji zawartej w minimalnej ilości tekstu i miejsca. Nie ma tutaj miejsca na żadne "rozpraszacze uwagi", wszystko dąży do realizacji jednego celu: maksymalizacji zdobywanych zapytań ofertowych.

Landing page – 5 korzyści dla Twojego biznesu

Maksymalizacja sprzedaży

Strony docelowe poświęcone są konkretnym produktom lub usługom firmy, a wszystkie elementy na takiej stronie przekonują klientów do skorzystania z oferty firmy.

Minimalizacja kosztów

Landing page to prosta witryna www, której cała zawartość mieści się na jednej stronie. Dzięki temu cena strony docelowej będzie znacznie niższa od ceny standardowej strony internetowej.

Krótki czas realizacji

Prostota strony lądowania oznacza również, że jej przygotowanie nie zajmie nam wiele czasu. Idealne rozwiązanie dla niecierpliwych.

Mierzalne efekty

Integracja z Google Analytics pozwoli Ci na bieżące monitorowanie skuteczności landing page – od liczby konwersji, przez liczbę internautów na stronie, aż po czas spędzony na stronie.

Możliwość przeprowadzania testów A/B

Stworzenie drugiej wersji landing page pozwoli na sprawdzenie, która z nich lepiej spełnia swoje zadanie oraz, na które rozwiązanie warto postawić. Dzięki temu wraz z postępem kampanii, jej skuteczność będzie rosnąć.

Skonsultuj się - odpowiemy na wszystkie pytania

Zadzwoń Napisz

Zobacz przykładowe landing page

Dlaczego landing page jest tak skuteczny?

Wezwanie do działania (CTA)

Na całej stronie znajduje się wiele elementów zachęcających internautę do wykonania pożądanej czynności, co jest bardzo korzystne dla poprawy konwersji. Najczęściej to przycisk lub cały panel, który wyraźnie wyróżnia się na tle reszty strony.

Podkreślanie korzyści

Strona docelowa praktycznie w każdym miejscu przedstawia korzyści dla klientów, które osiągną, jeśli zdecydują się skorzystać z oferty Twojej firmy.

Koncentracja na jednym celu

Wszystko, co znajdzie się na landing page, ma prowadzić do realizacji określonego celu. Nie ma tutaj miejsca na elementy zbędne lub takie, które odwrócą uwagę klienta od celu. Dzięki temu znacznie zwiększymy szanse na konwersje.

Umożliwienie kontaktu

Podanie numeru telefonu w kluczowych miejscach na stronie ułatwi internautom skorzystanie z naszej oferty. To również szansa na przekonanie osób niezdecydowanych, którym do decyzji o zakupie zabrakło być może jednej informacji.

Formularz kontaktowy

Kolejny element wspomagający realizację celu. Dobrze przygotowany formularz umożliwia internautom zostawienie swoich danych kontaktowych, z którymi Twój dział sprzedaży z pewnością będzie wiedział co zrobić.

Atrakcyjny wygląd

Wygląd to nie wszystko, ale dla landing page jest kluczowy. Podjęcie decyzji o zakupie może być bardzo długie, ale sama decyzja o tym, czy w ogóle pozostać na stronie to kwestia pierwszego wrażenia.

Dostosowanie do urządzeń mobilnych

Dzięki temu ułatwisz użytkownikom smartfonów i tabletów przeglądanie swojej strony, za co być może odwdzięczą się stając się Twoim klientem.

Skontaktuj się z nami, aby dowiedzieć się więcej.

Zadzwoń Napisz

Lub zostaw dane kontaktowe - odezwiemy się do Ciebie.